بازاریابی شبکه ای"تیم زندگی بهتر"

این وبلاگ متعلق به تیم بازاریابی شبکه ای زندگی بهتر می باشد.

بازاریابی شبکه ای"تیم زندگی بهتر"

این وبلاگ متعلق به تیم بازاریابی شبکه ای زندگی بهتر می باشد.

گامی به سوی رهبری از زبان لزلی زان

آیا می دانید که اکثریت قریب به اتفاق مشاوران و توزیع کنندگان به طور ناخواسته موفقیت خود را محدود می کنند ؟

با شور و شوق و تمرکز بر روی محصول و فروش آن ها ، پتانسیل نقش رهبری نادیده گرفته شده و ممکن است زمان مطلوب و بهترین فرصت گام برداری به سوی رهبری را تشخیص ندهند . بیایید ببینیم اگر داستان برای شما و یا فرد دیگری در تیم شما اینگونه از آب در بیاید ، چه می شود !

متنی که در ادامه خواهید خواند مربوط به انتظارات افراد از کسب و کار خود در بازاریابی شبکه ای است.

برخی از افراد تمام تلاش خود را انجام می دهند تا فروشندگان خوبی باشند و حجم فروش بالایی داشته باشند. برخی دیگر در تلاشند تا دیگران را به نحو شایسته ای ترغیب به انجام خرده فروشی بهتر و بالاتری کنند.

به راستی نتورک مارکتینگ امروز را دقیقا باید با چه استراتژی پیش برد. آیا ما فروشنده ایم یا شبکه ساز !؟ آیا ما مسئول تبلیغات و شناساندن محصولات شرکت هستیم یا معرفی کننده فرصتی برای تغییر زندگی !؟ به نظر شما ما مسئول آموزش هستیم یا ناظر فروش مجموعه !؟

اگر چه برنامه ای مفصل برای پاسخ به این پرسش ها داریم و در مقالات بعدی به قصد داریم به تفصیل در مورد هر کدام از این مباحث نگاهی جزئی تر و دقیق تر خواهیم داشت اما متنی که در این مقاله در نظر گرفته شده بخشی از نگاه یکی از لیدرهای بازاریابی شبکه ای جهان است که سعی کرده نگاه و تجربه و تعریف خود از اینکه ما دقیقا باید در این تجارت چه کاری انجام دهیم را منتقل نماید.

جین در مورد رهبری زیاد فکر نمی کرد. به عنوان یک مشاور جدید تر ، او در صحبت کردن و فروش محصولات بسیار با مهارت بود. خرده فروشی برایش آسان و راحت بود. چون که او از نتایج فوق العاده ای که شخصا به دست می آورد، لذت می برد.

به جای فکر کردن به رهبری ، او به فروش فکر می کرد . برای وی صحبت درباره محصولات بسیار جالب و راحت بود. جین با لیست خود کار می کرد و داستان محصولات را با هر کسی که می شناخت به اشتراک می گذاشت . شور و اشتیاق او برای محصولات مسری بود ! او مهارت های فروش و اساس مشتری مداری وتمرکز بر روی محصولات خود را توسعه بخشید .

هنوز همه چیز تغییر نکرده بود که یک روز جین متوجه شد که تمرکز منحصر به فرد او بر روی فروش محصولات باعث محدودیت موفقیت وی شده است.

 

قبل از این که به بیان ادامه داستان بپردازم ، این بخشی از درس است .

بله ! این بسیار برای مشاوران حائز اهمیت است که شور و ذوق خود را برای محصولات و خدمات به اشتراک بگذارند . بله ! شما می خواهید حجم ثابت فروش ماهیانه و مهارت های فروش را گسترش دهید و من شما را به چالشی دعوت می کنم که آگاهی خود را نسبت به حقیقت بالا ببرید.

در حال حاضر طرح پرداخت شما ممکن است به خوبی شما را ساپورت کند ، و میزان قابل توجهی فروش داشته باشید با این حال زمانی که شما واقعا به آن فکر می کنید ، قادر نیستید به طور کامل محصولات کافی با اهرم پتانسیل کامل طرح پرداخت به فروش برسانید. اگر شما مایل هستید که از ایجاد درآمد دائمیثروتمند شوید ، نیاز به درک کامل از حمایت و گام های رهبری با متحد کردن یک تیم وجود دارد.

مانند جین و افراد دیگر ، من هم وقتی که شروع کردم ، در فاز ” فروش ” گیر کردم و همچنان هدف باید به فاز بعدی حرکت کند ، قاز ” تیمی ” با بیشترین سرعت ممکن همراه با این که فروش محصولات و تولیدات انجام می پذیرد. توجه شما متوجه حمایت از دیگران و کار های آن هاست. در فاز ” تیمی ” شما تقریبا در رابطه با کسب و کار و همچنین صحبت در مورد محصولات ، مهارت پیدا می کنید . شما به صورت مداوم و با شور و ذوق در مورد گسترش کسب و کار و این که در جست و جوی افراد درست و مناسب برای پیوستن به گروه و تیم شما باشند ، صحبت می کنید .

گامی به سوی رهبری از زبان لزلی زان

به عنوان یک رهبر در حال ظهور ، این نهایت آن چیزی است که می خواهید باشید .” من خیلی نسبت به ورود جین در تیم خودم هیجان زده بودم . روزی او با من تماس گرفت و گفت که در فروش عالی است و فروش شخصی بالای دارد اما به دلایلی دیگر نمی تواند طوری به نظر بیاید که علاقه مند به کسب و کار است ” و من به او گفتم که ” این واضح است که تسلط شما در صحبت کردن در رابطه با محصولات بی نظیر بوده ولی چنانچه اینگونه خوش حال ترید ، کاری را که می خواهید انجام دهید! و اگر می خواهی که درامد خودت را افزایش دهی ، ما در مرحله بعدی نیازمند این هستیم که ببینیم شما در این کسب و کار چطور یادگرفته اید حمایت کنید و یک تیم بسازید . “

خوشبختانه برای جین ، او می خواست موفقیت های بیشتری را رقم بزند پس به سرعت وارد فاز ” تیمی ” شد . اگر شما فقط در فروش مستقیم موفق هستید ، احتمالا به این خاطر است که شما با دیگران در تماس هستید. وقتی شما برای شراکت کسب و کار با همان شور و شوق از افراد تقاضای فروش می کنید ، حمایت اتفاق می افتد ، این دلیل آگاهی به وسیله تغییر در پیام دنبال شده از عمل رخ می دهد.

آیا زمان آن رسیده که به مرحله رهبری برویم ؟ و یا احتمالا کسی از تیم به این مرحله ورود پیدا کند ؟ وقتی شما حمایت و تشکیل تیم را انتخاب می کنید ، خود را در مسیر گستردگی رشد قرار می دهید . وقتی که شما در مسیر یادگیری قرار می گیرید ، در مسیری قدم بر می دارید که احتمالات نا محدود است .

لزلی زان سخنگو و مربی ، استراتژی های ثابت برای افزایش فروش ، حمایت و گسترش رهبری را تدریس می کند . لزلی دارای ۸ سال سابقه و تجربه کار با شرکت های بزرگ آموزشی در فروش مستقیم ، بازاریابی شبکه ای و محیط های گروهی می باشد.

متنی که مطالعه کردید نظر انسانی است همچون شما که این تجارت را جدی گرفته و در حال انجام آن است. سعی کرده خیلی از امور را تجربه کرده و یا از لیدرهای با تجربه تر بیاموزد تا بتواند نتایج بهتری خلق نماید. معتقدیم که عبارت ها یا پیشنهادات یک لیدر حجت را بر ما تمام نمی کند اما می تواند راه گشای حرکت در مسیر صحیح باشد.