تیم زندگی بهتر

بازاريابی شبكه ای

بازاريابی شبكه ای
شما لایق یک زندگی بهتر هستید.                                you deserve a better life

اصناف

تیتر ها

تماس با ما

صفحه اول

پست ثابت

 

تیم  زندگی بهتر

از همه فعالین صنعت بازاریابی شبکه ای دعوت می نمائیم که جهت تشکیل بزرگترین تیم فعال بازاریابی شبکه ای در ایران به تیم زندگی بهتر بپیوندند.


 

 

لوگوی تیم زندگی بهتر


 

دوستان عزیز ؛ شما با تجربه بازاریابی شبکه ای حرفه ای در تیم زندگی بهتر ،فرصت تحقق رویاهایتان را خواهید داشت و اشتیاق و پشتکار شما توشه راه شما در این مسیر خواهد بود و این را بدانید که هرگاه نیاز به همیاری داشته باشید ، راهبران تیم زندگی بهتر در کنار شما هستند.

بازار یابی شبکه ای حرفه ای را در تیم حرفه ای زندگی بهتر تجربه کنید.

 در حال حاضر تیم زندگی بهتر در استان های ؛ تهران، البرز، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، قزوین، بوشهر، اصفهان، گیلان، کرمان و خراسان رضوی فعالیت دارد و شبکه بازاریابی خود را گسترش داده ایم و تا پایان سال ۹۵ در بقیه استان های کشور پهناورمان شبکه ی خود را خواهیم ساخت...

جهت پيوستن به تيم زندگي بهتر فرم زير را تكميل فرمائيد.

 

فرم عضويت در تيم زندگي بهتر

(بیائید فرصت یک زندگی بهتر را به همدیگر هدیه دهیم )

 


 

   صفحه تیم زندگی بهتر در فیس بوک    صفحه رسمی تیم زندگی بهتر در اینستاگرام


برچسب‌ها: تیم بازاریابی شبکه ای زندگی بهتر, بازاریابی شبکه ای, نتورک مارکتینگ
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در دوشنبه بیست و پنجم بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۹:۴۷ ق.ظ | لینک ثابت |

خلاصه موج سوم الوین تافلر

در اين كتاب تافلر با نگرش زيبا و قلم گوياي خود، با ديدي بسيار وسيع به تحليل گذشته، حال و آينده فن آوريهاي كليدي جهان پرداخته است.وي با مثالهاي فراوان و جامع، مسائل و حوادث را به زيبايي، از زواياي مختلف و در قالب هاي متفاوت تجزيه و تحليل و تركيب نموده و اثري را خلق كرده كه هر متفكري را وادار به تفكر و تجديد نظر در نگرش نسبت به جامعه انساني مي نمايد. تافلر به زيبائي، آينده جهان را به تصوير كشيده و مطرح كرده است كه چگونه شيوه زندگي، تجارت و ارتباطات بر پايه نيازها و در چهارچوب فن آوريها تغيير خواهد كرد. به عنوان مثال وي در كتاب " شك آينده " مستقيما به سازمانهايي با ساختار مديريت شبكه اي - مانند GQI - اشاره نموده و آنها را بررسي و تحليل نموده است. بنابراين مي توان نتيجه گرفت كه ما هم اكنون سوار بر موج تكنولوژي در حال پيشروي به سوي آينده هستيم و اگر خود در اين مسير حركت نكنيم، در سالهاي آينده بازار هدف و مصرف كشورهاي توسعه يافته قرار خواهيم گرفت و اين نحوه تجارت بر ما تحميل خواهد شد ؛ بدون آنكه سود اصلي آن عايد ما شود. بنابراين اهميت تحقيق، آموزش و يادگيري براي سوار بودن بر اين موج بسيار زياد و حياتي ميباشد.


برچسب‌ها: الوین تافلر, موج سوم, بازاریابی شبکه ای, نتوک مارکتینگ
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در سه شنبه هفدهم فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۴ ق.ظ | لینک ثابت |

بازاریابی هرمی ،بازاریابی شبکه ای

به اطلاع بازدید کنندگان گرامی می رسانیم

برنامه 156 پایش از شبکه اول سیما مورخ یکشنبه 15 آذر ماه با موضوع "بازاریابی هرمی،بازاریابی شبکه ای" می باشد.

 


برچسب‌ها: پایش, بازاریابی شبکه ای, برنامه پایش با موضوع بازاریابی هرمی
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در سه شنبه دهم آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۹ ب.ظ | لینک ثابت |

آیا نتورک مارکتینگ به درد شما می خورد؟

اگر به دنبال ایجاد تغییر عظیم در درآمد و شیوه زندگی هستید، نتورک مارکتینگ مناسب شماست.

 


اما باید اراده کنید که از حاشیه امنتان بیرون بیایید و دست به انجام کارهایی بزنبد که انجام آن برایتان نآشناست. برای اینکه موفق شوید، باید به انجام کارها یی بپردازید که 90% مردم میلی به انجامشان ندارند. باید کارها را متفاوت با سایریت انجام دهید...


»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در شنبه بیست و سوم آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹ ق.ظ | لینک ثابت |

شروعی دوباره...

با سلام خدمت همه ی نتورک مارکتر های گرامی...

بالاخره بعد از سه سال دوری از صنعت بازاریابی شبکه ای تصمیم گرفتیم دوباره شروع کنیم...

اما این بار استوار تر

اما این بار آماده تر

اما این بار مصمم تر

اما این بار حرفه ای تر

اما این بار مردانه تر

آمده ایم که بمانیم و تا آخر به پیش برویم...

ما معتقدیم که یا راهی هست ؛ یا راهی خواهیم ساخت...

 


بزودی اطلاعات تکمیلی در اختیار اعضای تیم زندگی بهتر در سرتاسر ایران پهناور از طرق مختلف علی الخصوص این تارنما قرار خواهد گرفت.


 بازاریابان شبکه ای علاقه مند می توانند جهت پیوستن به تیم حرفه ای زندگی بهتر به تکمیل فرم عضویت اقدام نمایند.


در حال حاضر شاکله تیم تهران در حال شکل گرفتن می باشد.

تیم های کرج،مشهد مقدس،کرمان،اصفهان،سیستان،مازندران،شیراز و تبریز در آینده نزدیک شکل خواهد گرفت.


 

 

 


برچسب‌ها: تیم زندگی بهتر, بازاریابی شبکه ای, پنبه ریز, تیم بازاریابی شبکه ای
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در جمعه بیست و دوم آبان ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۳ ب.ظ | لینک ثابت |

آموزش بازاریابی شبکه ای مخصوص اعضا تیم زندگی بهتر شماره 9

 جهت دریافت رمز با لیدر خودتان تماس بگیرید و یا کد ملی خودتان و معرفتان به همرا نام و نام خانوادگی خود و معرفتان را به شماره 09399970493 پیامک کنید.

این مطلب مخصوص اعضاء تیم زندگی بهتر می باشد.

این مطلب حاوی ادامه بخش دوم از جزوه آموزشی شماره دو تیم زندگی بهتر می باشد.

جهت مطالعه به ادامه مطلب مراجعه فرمائید....


برچسب‌ها: آموزش بازاریابان, تیم زندگی بهتر, بازاریابی شبکه ای, زبان بدن
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در چهارشنبه نوزدهم مهر ۱۳۹۱ ساعت ۸:۴۶ ق.ظ | لینک ثابت |

آموزش بازاریابی شبکه ای مخصوص اعضاء تیم زندگی بهتر شماره 8

جهت دریافت رمز با لیدر خودتان تماس بگیرید و یا کد ملی خودتان و معرفتان به همرا نام و نام خانوادگی خود و معرفتان را به شماره 09399970493 پیامک کنید.

این مطلب مخصوص اعضاء تیم زندگی بهتر می باشد.

این مطلب حاوی بخش دوم از جزوه آموزشی شماره دو تیم زندگی بهتر می باشد.

جهت مطالعه به ادامه مطلب مراجعه فرمائید....


برچسب‌ها: زبان بدن, آلن پیز, بازاریابی شبکه ای, تیم زندگی بهتر
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در پنجشنبه سیزدهم مهر ۱۳۹۱ ساعت ۶:۴ ق.ظ | لینک ثابت |

آموزش بازاریابی شبکه ای مخصوص اعضاء تیم زندگی بهتر شماره 7

جهت دریافت رمز با لیدر خودتان تماس بگیرید و یا کد ملی خودتان و معرفتان به همرا نام و نام خانوادگی خود و معرفتان را به شماره 09399970493 پیامک کنید.

این مطلب مخصوص اعضاء تیم زندگی بهتر می باشد.

این مطلب حاوی بخش اول از جزوه آموزشی شماره دو تیم زندگی بهتر می باشد.

جهت مطالعه به ادامه مطلب مراجعه فرمائید....


برچسب‌ها: مهارت ها و ويژگي هاي فروشندگان حرفه اي, تیم زندگی بهتر, بازاریابی شبکه ای, دکتر شوارتز
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در پنجشنبه سیزدهم مهر ۱۳۹۱ ساعت ۵:۴۳ ق.ظ | لینک ثابت |

مقاله آموزشی پنجم

دسته‌بندي موضوعي: پايه
درون بازاريابي شبكه‌اي
بررسي طرحهاي پرداخت كارمزد بازاريابي چندسطحي
آنچه قرار نيست بدانيد مي‌تواند به شما لطمه وارد كند.
لئونارد كلِمِنْتس (Leonard Clements)
ترجمه: نيما عربشاهي
جهت مطالعه این مقاله به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...


برچسب‌ها: طرح های بازاریابی شبکه ای, اساس بازاریابی شبکه ای, تیم زندگی بهتر, لئونارد كلِمِنْتس
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در شنبه هشتم مهر ۱۳۹۱ ساعت ۵:۱۹ ب.ظ | لینک ثابت |

مقاله آموزشی چهارم

دسته‌بندي موضوعي: كلاسيك | رشد فردي | پيشرفت حرفه‌اي
فرمول شكست و موفقيت
دستورالعملهاي ساده‌اي كه بايد هر روز انجام شوند...
جيم ران (Jim Rohn)
ترجمه: نيما عربشاهي
نمي‌دانيم اگر جيم ران نيز جزو فيلسوفان بزرگي مانند دكارت، هگل، كانت، نيچه، هيوم، افلاطون و سقراط بود، تاريخ چگونه ورق مي‌خورد. مقاله‌اي كه در ادامه مي‌خوانيد يكي از آثار كلاسيك جيم ران و جزو آثار كلاسيك در زمينه‌ي موفقيت است. يكي از آن پندهاي خردمندانه (جيم ران استاد پندهاي بزرگ است) كه بايد تا آخر عمر، ماهي حداقل يكبار آنرا بخوانيد تا شخصيت بهتر و بزرگتري پيدا كنيد. اين فرمول هميشه كاربرد دارد؛ چه به نفع يا به ضرر شما. به قول جيم ران، حق انتخاب با شماست.

جهت مطالعه این مقاله به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...


برچسب‌ها: جیم ران, بازاریابی شبکه ای, تیم زندگی بهتر, مقالات بازاریابی شبکه ای
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در پنجشنبه ششم مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲:۱۴ ق.ظ | لینک ثابت |

آموزش بازاریابی شبکه ای مخصوص اعضاء تیم زندگی بهتر شماره 6

جهت دریافت رمز با لیدر خودتان تماس بگیرید و یا کد ملی خودتان و معرفتان به همرا نام و نام خانوادگی خود و معرفتان را به شماره 09399970493 پیامک کنید.

 

این مطلب  فقط برای اعضاء تیم زندگی بهتر می باشد.

این مطلب حاوی  جمع بندي نهايي و استارت واقعي و عملي و توضیح سیستم و نکته ها و اندرزها از جزوه آموزشی شماره یک تیم زندگی بهتر می باشد.

جهت مطالعه به ادامه مطلب مراجعه فرمائید....

 


برچسب‌ها: آموزش بازاریابی شبکه ای, جدیدترین متد آموزش بازاریابی شبکه ای
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در چهارشنبه پنجم مهر ۱۳۹۱ ساعت ۵:۵۳ ق.ظ | لینک ثابت |

آموزش بازاریابی شبکه ای مخصوص اعضاء تیم زندگی بهتر شماره 5

جهت دریافت رمز با لیدر خودتان تماس بگیرید و یا کد ملی خودتان و معرفتان به همرا نام و نام خانوادگی خود و معرفتان را به شماره 09399970493 پیامک کنید.

 

این مطلب  فقط برای اعضاء تیم زندگی بهتر می باشد.

این مطلب حاوی بخش چهارم جزوه آموزشی شماره یک تیم زندگی بهتر می باشد.

جهت مطالعه به ادامه مطلب مراجعه فرمائید....

 


برچسب‌ها: آموزش بازاریابی شبکه ای, جدیدترین متد آموزش بازاریابی شبکه ای
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در چهارشنبه پنجم مهر ۱۳۹۱ ساعت ۵:۴۳ ق.ظ | لینک ثابت |

آموزش بازاریابی شبکه ای مخصوص اعضاء تیم زندگی بهتر شماره 4

جهت دریافت رمز با لیدر خودتان تماس بگیرید و یا کد ملی خودتان و معرفتان به همرا نام و نام خانوادگی خود و معرفتان را به شماره 09399970493 پیامک کنید.

 

این مطلب  فقط برای اعضاء تیم زندگی بهتر می باشد.

این مطلب حاوی بخش سوم جزوه آموزشی شماره یک تیم زندگی بهتر می باشد.

جهت مطالعه به ادامه مطلب مراجعه فرمائید....

 


برچسب‌ها: آموزش بازاریابی شبکه ای, جدیدترین متد آموزش بازاریابی شبکه ای
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در چهارشنبه پنجم مهر ۱۳۹۱ ساعت ۵:۲۲ ق.ظ | لینک ثابت |

آموزش بازاریابی شبکه ای مخصوص اعضاء تیم زندگی بهتر شماره 3

جهت دریافت رمز با لیدر خودتان تماس بگیرید و یا کد ملی خودتان و معرفتان به همرا نام و نام خانوادگی خود و معرفتان را به شماره 09399970493 پیامک کنید.

 

این مطلب  فقط برای اعضاء تیم زندگی بهتر می باشد.

این مطلب حاوی ادامه ی بخش دوم جزوه آموزشی شماره یک تیم زندگی بهتر می باشد.

جهت مطالعه به ادامه مطلب مراجعه فرمائید....

 


برچسب‌ها: آموزش بازاریابی شبکه ای, جدیدترین متد آموزش بازاریابی شبکه ای
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در چهارشنبه پنجم مهر ۱۳۹۱ ساعت ۴:۵۳ ق.ظ | لینک ثابت |

آموزش بازاریابی شبکه ای مخصوص اعضاء تیم زندگی بهتر شماره 2

جهت دریافت رمز با لیدر خودتان تماس بگیرید و یا کد ملی خودتان و معرفتان به همرا نام و نام خانوادگی خود و معرفتان را به شماره 09399970493 پیامک کنید.

 

این مطلب  فقط برای اعضاء تیم زندگی بهتر می باشد.

این مطلب حاوی بخش دوم جزوه آموزشی شماره یک تیم زندگی بهتر می باشد.

جهت مطالعه به ادامه مطلب مراجعه فرمائید....

 


برچسب‌ها: آموزش بازاریابی شبکه ای, جدیدترین متد آموزش بازاریابی شبکه ای
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در چهارشنبه پنجم مهر ۱۳۹۱ ساعت ۴:۲۸ ق.ظ | لینک ثابت |

آموزش بازاریابی شبکه ای مخصوص اعضاء تیم زندگی بهتر شماره 1

جهت دریافت رمز با لیدر خودتان تماس بگیرید و یا کد ملی خودتان و معرفتان به همرا نام و نام خانوادگی خود و معرفتان را به شماره 09399970493 پیامک کنید.

 

این مطلب  فقط برای اعضاء تیم زندگی بهتر می باشد.

این مطلب حاوی بخش اول جزوه آموزشی شماره یک تیم زندگی بهتر می باشد.

جهت مطالعه به ادامه مطلب مراجعه فرمائید....


برچسب‌ها: آموزش بازاریابی شبکه ای, جدیدترین متد آموزش بازاریابی شبکه ای
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در چهارشنبه پنجم مهر ۱۳۹۱ ساعت ۳:۳۵ ق.ظ | لینک ثابت |

مقاله آموزشی سوم

با چشمان تماماَ باز !

الگوبرداري از موفقيت

فكر مي كنم اكثر ما مي دانيم كه راه ميانبري براي موفقيت در هر زمينه اي وجود دارد و آن اين است كه از افراد موفق در آن زمينه، الگوبرداري كنيم.
اين روش، هم اكنون بصورت يك علم در آمده است كه احتمالاً با نام آن آشنايي داريد: NLP ۱ .

جهت مطالعه ادامه این مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...


برچسب‌ها: بازاریابی شبکه ای, بازاریابی شبکه ای پنبه ریز, تیم زندگی بهتر
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در چهارشنبه پنجم مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲:۵۱ ق.ظ | لینک ثابت |

وقتش رسيده است...

دسته‌بندي موضوعي: پايه

انجامِ بازي بازاريابي چندسطحي
چه مي‌شود اگر بازاريابي شبكه‌اي را نيز بازي‌اي ببنيد كه مشغول آن هستيد مانند فوتبال، بيسبال يا شطرنج... آيا باعث نمي‌شود كه طور ديگر بازي كنيد؟
جان ميلتن فاگ (John Milton Fogg)
ترجمه: نيما عربشاهي
جهت مطالعه این مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...


برچسب‌ها: بازی بازاریابی شبکه ای, بازاریابی شبکه ای, تیم زندگی بهتر
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در سه شنبه بیست و هشتم شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۱:۰ ق.ظ | لینک ثابت |

دوام آوردن

درس تلمبه ۱                                                       نوشتة  Craig Tucker۲

 

زيگ زيگلار در يكي از سمينارهاي خود در مورد تصميم گيري و پابرجاماندن بر تصميم صحبت مي كرد.

او براي توضيح اين بخش از سمينارش از يك تلمبه آب استفاده كرد.

احتمالاً شما هم نمونه اي از اين تلمبه ها را ديده ايد كه معمولاً در روستاها از آن براي بالا كشيدن آب از چاه استفاده مي كنند. اين نوع تلمبه بوسيلة لوله اي به چاه متّصل است و دسته اي دارد كه اگر با سرعت به بالا و پايين كشيده شود بر اثر ايجاد خلأ در لوله، آب بسمت بالا هدايت شده و از دهانة تلمبه بيرون مي ريزد.

زيگ مي گفت كه نبايد توقف كنيد چون نمي دانيد كه آب تا كجاي لوله بالا آمده است. اگر توقف كنيد آب دوباره به چاه برمي گردد.آنقدر به اين كار ادامه داد تا آب از دهانة تلمبه سرازير شد. اگر شروع كرده و به اندازة كافي استقامت كنيد، هر اندازه كه آب بخواهيد بدست مي آوريد. زندگي نيز همينگونه است.

در اواخر دهة 50 وقتي كودكي بيش نبودم، با مادرم براي آوردن آب مي رفتيم و براي شروع، ابتدا كمي آب داخل تلمبه مي ريختيم. سپس من شروع مي كردم به تلمبه زدن. مي شنيدم كه مادرم مي گفت: " آفرين پسرم،آب داره بالا مياد، توقف نكن، يه كم سريعتر .... ". اما آنروز من هنوز كوچك بودم و اين كار انرژي زيادي مي خواست و درنتيجه آب هميشه به چاه برمي گشت. 

اين همه زور زدن تقريباً براي هيچي، مگر يادگيري درس تلمبه. اين داستان هر روز تكرار مي شد و تلمبه هم هر روز به من درس مي داد. تا اينكه يك روز با راهنمايي و پافشاري مادرم، تلمبه هر چي آب مي خواستم به من داد.

و درسي را به من داد كه هرگز فراموش نمي كنم: " درس تلمبه "  



این مطلب از وبلاگ mlmmagazine.blogfa.com  کپی برداری شده است.


برچسب‌ها: زیگ زیگلار, بازاریابی شبکه ای, تیم زندگی بهتر
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در شنبه بیست و پنجم شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۶:۴۴ ق.ظ | لینک ثابت |

مقاله آموزشی دوم

دسته‌بندي موضوعي: كلاسيك | راهبري | رشد فردي
راهبران بايد راهبري شوند
چند نفر از شما واقعاً يك راهبر در سازمان بازاريابي شبكه‌اي خود هستيد؟
جو بَتِن (Joe Batten)
ترجمه: نيما عربشاهي
جهت مطالعه این مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...


برچسب‌ها: راهبری در بازاریابی شبکه ای, تیم زندگی بهتر, بازاریابی شبکه ای, بازاریابی شبکه ای پنبه ریز
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در شنبه هجدهم شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۶:۱۰ ق.ظ | لینک ثابت |

مقاله آموزشی اول

شعور غازها
در يك گروه، اهميت عضو گروه و وظيفه به يك ميزان است.
تِري ليواين (Terri Levine)
ترجمه: نيما عربشاهي

جهت مطالعه این مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...

برچسب‌ها: بازاریابی شبکه اب, پنبه ریز, تیم ورک, کار تیمی
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در پنجشنبه دوم شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۵:۴۱ ب.ظ | لینک ثابت |

مهارت شمارۀ 1 که هر نتورکری باید بداند.

مهارت شمارۀ 1 که هر نتورکری باید بداند.

 

مصاحبۀ John Milton Fogg با Tim Sales

 

JMF: تیم، می توانی دربارۀ چیزی که "سازمان فروش عمودی۱" می نامی، صحبت کنی؟

Tim: سازمانی که ما می سازیم با آنچه افراد، معمولاً می سازند متفاوت است. بجای "سازمان مصرف عمودی۲"، ما "سازمان فروش عمودی" می سازیم. ما روی انتقال محصول به مصرف کننده تأکید می کنیم، بطوریکه شما یک درآمد ماندۀ۳ همیشگی داشته باشید.

JMF: آیا این چیزی است که در همۀ سازمانت انجام دادی؟

Tim: نه. اوایل، وقتی من شروع به ساختن سازمانم کردم به روش دهۀ 80 عمل می کردم.

JMF: روش "دهۀ 80 "؟

Tim: این چیزی بود که در تمام مدت دهۀ 50 و 60 آموزش داده می شد. این راهکار، مسیر خودش را در این صنعت ادامه داد بطوریکه می توانید خط سیر این روش را دنبال کنید تا به لیدرهای بزرگی برسید که از کمپانیهای بزرگ جدا می شدند و کمپانیهای نتورک جدیدی بنا می کردند. این روش با California Vitamins شروع شد که بعدها به Amway تبدیل شد، و سپس تعدادی از لیدرهایشان جدا شدند و Herbalife را ساختند، و سپس لیدرهای بیشتری جدا شده و دیگر کمپانیها را بنا کردند— و بدین شکل یک چیز یکسان در سرتاسر این صنعت آموزش داده شد... که عبارت بود از ساختن یک سازمان مصرف عمودی.

 

اگر آنچه شما آموزش می دهید این باشد که محصولات را مصرف کنید و افرادی هم بیابید که محصولات را مصرف کنند، آنگاه معمولاً یک سازمان 5000 نفری نیاز است تا بتوانید یک درآمد نسبتاً خوب داشته باشید.

 

اگر شما این روش را به افراد، آموزش می دهید و به آنها می گویید که می توانند پول در بیاورند، پس باید چیز دیگری هم به آنها بگویید که معمولاً نشنیده اند— باید حدود 5000 نفر در حال مصرف کردن محصول باشند تا آنها بتوانند پولی در بیاورند.

این چیزی بود که در دهۀ 80 آموزش داده می شد و سازمانهای مصرفی عمده فروشی بزرگ را بوجود آورد. اما این روزها به ایراداتی بر می خورم که نشان دهندۀ این است که ما باید تمرکز بیشتری روی سازمانهای فروش عمودی داشته باشیم.

JMF: یعنی روی خرده فروشی۴ محصول، تأکید کنیم؟

Tim: بله، اما نه اینکه به یک سازمان فروش مستقیم۵ تبدیل شویم. من می خواهم یاد بدهم که اگر بخواهم جان را به سازمانم بیاورم باید به وی آموزش دهم که چگونه واقعاً محصول را بفروشد و مطمئن شوم که او می تواند واقعاً محصولات را بفروشد.

کاری که ما با ندیرا کردیم این بود که بعد از آنکه او را آموزش دادیم مشتریهایمان را در برابر او قرار دادیم و او باید با 50 درصد از آنها ارتباط نزدیک برقرار می کرد، قبل از آنکه به او اجازه دهیم تا برود و مشتریهای خودش را بیابد. این نشان می دهد که ما چقدر به آموزشهایمان اطمینان داشتیم. زمانیکه او با 50 درصد از آنها ارتباط برقرار کرد، توانست برود و مشتریهای خودش را بیابد.

سپس، زمانیکه او درآمد مطمئنی از طریق مشتریها کسب کرد، فقط و فقط در همان زمان بود که به او اجازه دادیم تا کسی را وارد کرده و حمایتش کند. زیرا...

 

اگر او نتواند مشتری پیدا کند،  چه چیزی را می خواهد به توزیع کنندۀ جدیدی که بعنوان عضو می گیرد،  بیاموزد؟

 

JMF: و شما قبل از آنکه او را وارد کنید این کار را با او انجام دادید؟

Tim: ما او را وارد بیزینس کردیم و فوراً شروع کردیم به آموزش اینکه چگونه با مردم در مورد محصول صحبت کند.

JMF: پس شما نگذاشتید او فردی را وارد این بیزینس کند تا زمانی که مطمئن شوید او می داند چه کار می کند و نتایج آزمایش شده ای بدست آورده باشد.

Tim: دقیقاً. اگر من، تو را وارد مجموعه کنم و بگویم "برو عضو بگیر" واقعاً با آنها چه کار خواهی کرد؟ تو هم از آنها می خواهی که افراد دیگری را دعوت کنند تا با بیزینس، آشنا شوند و به همین ترتیب هر فردی که وارد می شود از افرادی که وارد می کند همین را می خواهد. آنگاه بزودی سازمانی به عمق 11 سطح خواهی داشت که هیچ کاری بجز مصرف کردن، نمی دانند!

من دوست ندارم به افراد بیاموزم که بفروشند و بفروشند و بفروشند؛ این در نتورک مارکتینگ، کارایی ندارد. من فقط می خواهم افراد بروند و به اندازۀ کافی، خریدار پیدا کنند تا هم این کار را بیاموزند و هم هرگز مجبور نباشند برای حفظ سطحشان (مثلاً دایموند یا پلاتینیوم یا...) ، خودشان محصول خریداری کنند. بدین طریق، شما آنها را وارد می کنید، و به آنها آموزش می دهید که چگونه مشتری پیدا کنند و چگونه توزیع کننده پیدا کنند— و البته شما هم می دانید همۀ این کارها را چگونه می توان انجام داد چون قبلاً آنها را انجام داده اید.

JMF: آیا یک قانون سرانگشتی وجود دارد برای اینکه بفهمیم یک فرد قبل از اینکه عضوگیری کند چند تا مشتری باید پیدا کرده باشد؟

Tim: به طرح درآمدزایی بستگی دارد. کاملاً به این بستگی دارد که tripwire چقدر باشد. (tripwire مقدار خاصی از محصول است (مثلاً به ارزش 100 دلار) که باید توسط توزیع کننده در یک بازۀ زمانی خاص (معمولاً یک ماه) مصرف شود(توسط خودش یا بازار مصرفش) تا صلاحیت دریافت کمیسیون خاصی را داشته باشد.)

مثلاً فرض کنیم که در طرح درآمدزایی شما، وقتی به مرز فروش 500 دلار برسید بتوانید از فروش زیرمجموعه هایتان 10 درصد کمیسیون دریافت کنید. پس شما باید آنقدر مشتری داشته باشید که میزان مصرف شما و آنها روی هم همیشه عدد 500 دلار را برآورده کند.

JMF: یک چیز در مورد تو هست که من تحسین می کنم و آن این است که اگر اثبات نکرده باشی که این روش، بارها و بارها در عمل جواب داده است، آن را انجام نمی دهی، و در موردش صحبت نمی کنی، و اجازه نمی دهی آن را انجام دهند. این مسئله به کار و آموزشهای تو اعتبار فوق العاده ای می دهد.

Tim: من دیده ام وقتی افرادی میل ندارند یا نمی توانند زیرمجموعه هایشان را آموزش دهند، چون واقعاً نمی دانند آن کاری را که انجام می دهند چگونه آموزش دهند، آنگاه در اکثر اوقات، سیستم را بگونه ای تغییر می دهند تا آموزشها را حذف کنند.

JMF: می توانی در این مورد مثالی بزنی؟

Tim: اگر من بگویم: "جان، یک لیست 200 نفری از افرادت بنویس و با آنها تماس بگیر و بگو چرا اینقدر هیجان زده هستی" و تو بگویی: "خوب، چطور این کار را انجام دهم؟" و من واقعاً ندانم، چون واقعاً نمی دانم که خودم چطوری موفق شده ام، آنگاه خیلی زود تصور خواهم کرد که تو خیلی انرژی من را می گیری و می روم تا فرد دیگری را بیابم.

چیزی که در نهایت، اتفاق می افتد این است که این افراد، سیستم را بگونه ای تغییر می دهند تا بتوانند از زیر آموزش دادن در بروند.

 

من معتقدم که هر کسی سعی کرده است که کار را ساده تر و ساده تر و ساده تر کند، و حالا این صنعت به جایی رسیده است که هیچ آموزش اصیل و جدی، واقعاً در جریان نیست.

 

معتقدم که یک استاندارد برای آموزش باید تدوین شود. یکبار یک آموزش معرفی کار، تدوین کردم؛ قبل از اینکه آن را در دسترس همه قرار دهم خودم با استفاه از آن، 200 نفر را وارد کردم. و دلیل اصلی که تماسهای زنده را در محصول جدیدم (دعوت کنندۀ حرفه ای) قرار داده ام این نیست که افراد، آنچه را که باید انجام دهند، بشنوند ، بلکه با گوشهای خودشان بشنوند تا بفهمند واقعاً جواب می دهد، آنهم با افراد زنده و حقیقی!

JMF: می خواهم این را اضافه کنم که دعوت کنندۀ حرفه ای، فقط تماسهای ضبط شده نیست، بلکه در میان آنها توضیحاتی هم می دهی، شبیه تفسیر یک گزارشگر. تو ما را قدم به قدم به جلو می بری و نشان می دهی که در هر گام از این فرایند، چه اتفاقی می افتد.

Tim: چون زمانیکه من سازمانم را می ساختم این همان چیزی بود که واقعاً جواب می داد.

افراد می خواهند مرا در حین عمل ببینند، بنابراین من هم از آنها می خواهم بیایند و در طول روز همراه من باشند. برای مدتی در حضور آنها با تلفن صحبت می کنم؛ سپس از آنها می خواهم که تماس بگیرند تا من عملکردشان را نقد و بررسی کنم؛ سپس من یک تماس می گیرم تا آنها بتوانند عملکرد مرا نقد و بررسی کنند.

سپس، برای اینکه بتوانند هر دو طرف مکالمه را با هم بشنوند، اجازه می دهم طرف دیگر را هم بشنوند. بنابراین آنها می توانند بشنوند که وقتی من در موقعیت آنها هستم چه کار می کنم.

سپس، شروع می کنم به ضبط کردن تماسها، تا بتوانم آنها را اجرا کرده و در جایی قطع کنم و بگویم: "این را شنیدی؟ اینجا دقیقاً همان زمانی بود که من فهمیدم بخش صلاحیت را پشت سر گذاشته ام. اینجا، وقتی او خندید، فهمیدم که خوب گرم گرفته ام." به این خاطر است که تماسها را قطع کرده و در لابلای آنها توضیح می دهم که هر گام چگونه رخ می دهد.

یکی از تماسها، خنده دار است، چون من خرابکاری کردم. فردی بود که ایرادی راجع به MLM داشت. ما حدود 20 دقیقه صحبت کردیم تا ایرادش را رفع کنم، و سپس یکراست رفتم سراغ دعوت کردن، بدون اینکه به عقب برگردم تا گام صلاحیت را تکمیل کنم— یعنی، کشف کنم که آن فرد چه می خواهد، چه نیاز دارد یا چه نمی خواهد.

حالا، در برنامۀ دعوت کنندۀ حرفه ای آموزش می دهم که هرگز این کار را انجام ندهند. وقتی ایراد را برطرف می کنید، باید بر طبق فرمول به عقب برگردید و از هر جایی که قطع کرده اید دوباره شروع کنید. بنابراین، دقیقاً در همان نقطه از تماس، من تماس را قطع کرده و گفتم:

 

"حالا، من بطور موفقیت آمیزی دعوت را انجام دادم، اما باید به شما بگویم که مردود شدم! چون، بله، او جواب مثبت داد، اما من حتی نمی دانم چرا او یک بیزینس می خواهد!"

 

چرا او می خواهد این کار را انجام دهد؟ نمی دانم! حالا، زمانیکه دوباره با او تماس بگیرم، چیزی ندارم که مرا راهنمایی کند!

 



1-  Vertical Selling Organization

2-  Vertical Consumption Organization

3-  Residual

4-  Retailing

5-  Direct Sales Organization


برچسب‌ها: سازمان فروش عمودی, سازمان مصرف عمودی
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در پنجشنبه دوم شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۵:۳۸ ب.ظ | لینک ثابت |

راهبری در بازاریابی شبکه‌ای

"تربیت راهبران، کار ساده ‌ای است اگر به آنها بیاموزید که چگونه با مسائل روبرو شوند."                    

براي مطالعه متن مقاله به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد...

برچسب‌ها: راهبري در بازاريابي شبكه اي, تيم زندگي بهتر, بازاریابی شبکه ای پنبه ریز, لیدر شیپ
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در دوشنبه هشتم خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۴:۴ ب.ظ | لینک ثابت |

رمز موفقيت

در پاي يك ساختمان عظیم، سه جمله از صاحب آن كه یك سرمایه دار كلان بود، نوشته شده بود: «در كارم موفق شدم، چون زود‌تر از دیگران مطلع شدم، زود‌تر از دیگران تصمیم گرفتم و زود‌تر از دیگران اجرا كردم» بزودي خبرهاي خوبي به گوش خواهد رسيد ...
برچسب‌ها: رمز موفقيت
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱:۲۵ ق.ظ | لینک ثابت |

کتاب بهترین نتورکر دنیا

بخشهایی از کتاب "بهترین نتورکر دنیا" نوشته جان میلتون فاگ در ادامه ....


برچسب‌ها: جان میلتون فاگ, بهترین نتورکر دنیا
»» توضیحات بیشتر...
نوشته شده توسط Ebrahim Zarshamfar در سه شنبه بیست و هفتم دی ۱۳۹۰ ساعت ۷:۰ ق.ظ | لینک ثابت |

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ nmbtl محفوظ می باشد.

بازاریابی شبکه ای